اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

سیگارهای تلخ مرا به خواب های شیرین بردند

کاش می توانستم خواب هایم  را به تصویر بکشم

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم

سالهاست دارم حساب میکنم

چگونه من بعلاوه ی تو ، شد فقط من

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

دلم فلج میشود وقتی میخوانمت

و تو حتی نمیگویی جانم

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

دیوانه ایی دیروز از یک ماهی انتظار پرواز داشت

شگفتا مثل این ست که از من بخواهند فراموشت کنم

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

گاهی میان دستان خالیم

حس میکنم تمام دار و ندارم نگاه توست

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

شاید با هم بودن سخت تکرار شود

اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

دستت را رو کن

نترس پوچ هم که باشد توی دستان تو گل می شود

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

زندگی سه چیز است :

اشکی که خشک می شود

لب خندانی که محو می شود

یادی که میماند و فراموش نمی شود