اس ام اس جدید قهر و آشتی


اس ام اس جدید قهر و آشتی

شاید خیلی دیره… ولی باید بگم نبودنت شده بغض تو گلوم! نفسای بی تو برام درده! نذار بغضم بترکه.برگرد تا دیگه درد نکشم!! بی تو تو آینه هیشکی رو نمیبینم! برگرد…..


برای مشاهده سری کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید...



اس ام اس جدید قهر و آشتی

شاید خیلی دیره… ولی باید بگم نبودنت شده بغض تو گلوم! نفسای بی تو برام درده! نذار بغضم بترکه.برگرد تا دیگه درد نکشم!! بی تو تو آینه هیشکی رو نمیبینم! برگرد…..

اس ام اس آشتی

دوستی را دوست، معنی می دهد
قهر هم با دوست، معنی می دهد
هیچ کس با دشمن خود، قهر نیست
قهری او هم نشان دوستی است:)

اس ام اس آشتی

قشنگترین جمله ای که بعد یه هفته آشتی ازش شنیدم
“میدونی یه هفته نبودنت چی گذشت”

اس ام اس آشتی

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم
هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم
هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره
هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره

اس ام اس آشتی

بوسه ام را می گذارم پشت در / قهرکردی , قهرکردم , سر به سر

تو بیا , در را تماما باز کن / هر چه میخواهی برایم ناز کن

من غرورم را شکستم , داشتی ؟ / آمدم , حالا تو با من آشتی ؟

اس ام اس آشتی

همیشه رفتن بهترین نیست

گاهی میان رفتن وماندن هیچ فرقی نیست

چه قهر باشیم چه آشتی

اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند . . .

اس ام اس آشتی

یه روزی گله کردم من از عالم مستی / تو هم به دل گرفتی دل ما رو شکستی

من از مستی نوشتم ولی قلب تو رنجید / تو قهر کردی قهرت مصیبت شدو بارید

پشیمون و خستم اگه عهدی شکستم / آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم . . .

اس ام اس آشتی

به خاطر یافتن مقصر, زندگی ات را تلخ و سیاه نکن. بگذار آن چه در پایان یک عشق به جای میماند خاطرات خوش باشد با من آشتی کن تا دنیا با من آشتی کند.

اس ام اس آشتی

چنین گفت زرتشت:…عاشق عاشقی باش و دوست داشتن را دوست بدار. از تنفر متنفر باش، به مهربانی مهر بورز، با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باشد

اس ام اس آشتی

منو ببخش که نادیده گرفتم التماس اون نگاه نگرون رو
منو ببخش که گرفتم به جای دست عاشق تو دست عشق دیگرون رو

اس ام اس آشتی

به خاطر یافتن مقصر,
زندگی ات را تلخ و سیاه نکن.
بگذار آن چه در پایان یک عشق به جای میماند
خاطرات خوش باشد با من آشتی کن تا دنیا با من آشتی کند

اس ام اس آشتی

من رو ببخش نه به خاطر اینکه من لایق بخشش هستم

بلکه تو لایق ارامش هستی من ارامش تو رو حتی به ارامش خودم نیز ترجیح میدم . . .