فال امروز 13 آذر 1393

فال , فال 13 آذر 93 , فال پنجشنبه 13 آذر 93 , فال متولدین ماه ها 13 آذر 93

فال امروز ,فال پنجشنبه ,فال 13 آذر ,فال 4 دسامبر 2014

http://upload7.ir/imgs/2014-12/70575468597363788886.jpg

فال , فال 13 آذر 93 , فال پنجشنبه 13 آذر 93 , فال متولدین ماه ها 13 آذر 93

فال امروز ,فال پنجشنبه ,فال 13 آذر ,فال 4 دس

متولد فروردین:

شما می توانید تحت تسلط یک افسون جادویی زندگی کنید که باعث می شود شما فکر کنید همه چیز در خانه عالی است، در زمانی که اصلاً این گونه نیست. بهتر است که امروز با دیدی خوش بینانه به جهان بنگرید، به خاطر اینکه روشن نبودن ایده های شما به طور طیبعی می تواند بر قضاوت درست افرادی مثل شما سایه افکنی کند. خوشبختانه در طی روز وضوح و روشنی بر می گردند، بنابراین تصمیم گیری های بزرگ را به بعد موکول نکنید.

متولد اردیبهشت:

وقتی که مسائل قدیمی با حوادث زمان حال یکسان و یک شکل می شوند، این مسائل کهنه دوباره سر برمی آورند، اما اگر در لحظه حال تشدید نشوند و خیلی متفاوت باشند ایجاد ناراحتی و عقده روحی نخواهند کرد. اگر شما نمی توانید یک خاطره ناراحت کننده را از ذهنتان پاک کنید، سرکوب کردن آن فقط قدرت بیشتری بهتان می دهد. فقط خاطره خود را با هر کسی که بهش رسیدید مطرح نکنید؛ قبل از اینکه سفره دل خود را باز کنید یک فرد قابل اعتماد پیدا کنید.

متولد خرداد:

شما امروز خیلی راحت تر می توانید با دوستان و اعضای خانواده تان ارتباط برقرار کنید، برای اینکه قادر هستید به مسائل و مشکلات حساس از تمام زوایا بنگرید. شما حتی بهترین نفر برای میانجی کردن در دعواهای خانوداگی هستید. اما وقتی برای انتخاب کردن بهترین عملکرد-خواه عملکرد خود و یا دیگران- تحت فشار قرار بگیرید اوضاع پیچیده می شود. وقتی تنها کسی هستید که می توانید تصمیم بگیرید و آمادگی لازم را دارید بگذارید دیگران بفهمند و از گفتن این موضوع نترسید.

متولد تیر:

شما امروز در مورد یکی از پروژه های کاریتان ایده های خیلی بزرگی در سر دارید، اما شک و تردیدی که به خود دارید مانع از این می شود به افراد دیگر بگویید که در سرتان چه می گذرد. شاید شما روزهای دیگری را به یاد آورید که به اندازه کافی به حرف هایی که می زدید عمل نمی کردید. باوجود این عصبانی شدن کاری بی اساس و بی فایده است. اگر شما به میزان حد و حدود خود وفادار باشید، راحت تر می توانید افکار خود را با دیگران در میان بگذارید. بهتر است به جای اینکه قول هایی بدهید که از عهده انجام دادنشان برنیایید، از افراد دیگر هم کمک بخواهید.

متولد مرداد:

امروز بهرام یعنی سیاره بخت شما به بالاترین نقطه رسیده است، در حالیکه ژوپیتر مهربان هر موضوع کوچک و بی اهمیت را تبدیل به مقوله ای بزرگ و قابل بحث می کند. این یک جنگ برای طبیعی نگاه داشت مسائل است. شما حتی می توانید راحت ترین شغل ها را تبدیل به کاری پیچیده با مسئولیت های تخصصی کنید که یک تیم حرفه ای باید از پس مدیریت کردن آن بربیایند! اما شما باید رفتار وکارهایتان را متعادل و منطقی گردانید، پس باید کنترل برنامه های روزانه تان در دست خودتان باشد.

متولد شهریور:

از وقتی که شما کاملاً مواظب حرف هایی که می زنید هستید، وقتی که با درخواست های افراد دیگر موافقت می کنید و بعد زیر قول خود می زنید، آنها حسابی متعجب می شوند. دلیل اصلی موافقت شما از آنجا نشات می گیرد که شما می خواهید افرادی که دوستشان دارید را از خود راضی نگه دارید. به محض اینکه به این موضوع فکر می کنید، به سرعت می توانید قضاوت های اشتباه خود را اصلاح کنید. یادتان باشد که همه مردم اشتباه می کنند؛ هرچه زودتر اشتباهات خود را جبران کنید برایتان بهتر است.

متولد مهر:

امروز شما خیلی پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضی نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهای شما را محدود کرده اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمی دهند. فراموش نکنید که نگرش های شما به اندازه چیزهای دیگر می توانند در خوشبختی شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبی نخواهید داشت. اما اگر انرژی های مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزی بسیار خوب و عالی خواهید داشت.

متولد آبان:

امروز حواستان باشد احساسات افراد دیگر را نادیده نگیرید، برای اینکه طبیعت جاه طلبانه شما امروز در مسیری قرارتان می دهد که به هیچ چیز به جز رسیدن به اهدافتان فکر نمی کنید. فعالیت و سازنده بودن خیلی خوب است، اما در زندگی چیزهایی مهم تر از کار سخت و روزانه وجود دارد. قدم هایتان را آرام تر بردارید تا بتوانید در بین راه گل های خوش بویی که وجود دارند را ببویید!

متولد آذر:

با اینکه امروز نسبت به زندگی خوش بین هستید، اما می توانید احساس کنید که اتفاقاتی دارد می افتد که نگرانی و اضطراب برای شما ایجاد می کنند. اما به این معنی نیست که شما از تغییر می ترسید و مخالف آن هستید؛ فقط به این خاطر است که دلواپس این هستید که مبادا طرح ها و برنامه هایی که برای خودتان دارید خراب شوند. انرژی تان را صرف این نکنید که با تلاش و کوشش بسیار بخواهید روال زندگی را به همان شیوه قدیمی برگردانید. به جای جنگیدن با تغییر و دگرگونی، با آغوش باز به استقبال شان بروید. منتظر چه هستید؟ از همین حالا شروع کنید!

متولد دی:

امروز بیش از اندازه رویاپردازی می کنید و در این رویاهای برای مشکل اخیر خود راه حل های مضاعفی به ذهنتان می رسد. ولی متاسفانه نمی توانید بگویید کدام یک از راه حل های از همه بهتر است. امروز حس شما بهتان می گوید اولین فکری که به ذهنتان آمد را قبول کنید، ولی هم اکنون این دیدگاه لزوماً روشی عاقلانه نیست. پس قبل از اینکه تصمیم نهایی بگیرید، برای فکر کردن به هر گزینه ای که به ذهنتان می رسد وقت بگذارید.

متولد بهمن:

شما امروز در برخورد با افراد دیگر صبور و شکیبا نیستید، خصوصا اگر آنها بخواهند به جای منتظر شدن و پذیرفتن هر اتفاق، به عمق آن رفته و کنکاش کنند، بی صبری شما شدیدتر می شود. اما حالا کمتر کار کردن به منظور تحقیق کردن در مورد مشکلات احساسی چیزی نیست که کاملا بهش نیاز داشته باشید. برای چند روز به دنبال رضایت شخصی خود نباشید و قبل از شروع کردن هر کار جدید، به تمام روابط کاری قدیمی تان پایان دهید.

متولد اسفند:

امروز با وجود اینکه افراد دیگر فکر می کنند که شما خیلی به خودتان اطمینان دارید، اما در حقیقت شما با چهره بی تفاوتی که به خود گرفته اید قصد پنهان کردن ضعف های خود را دارید. عجیب اینکه عنوان کردن شک هایی که به خودتان دارید بیشتر از پنهان کردنشان قدرت شخصیتی شما را بالا می برد. حتی اگر دیگران گوش شنوا ندارند، از صحبت کردن در مورد حقیقت نهراسید. در نهایت اگر شما نسبت به احساس خود صادق باشید، نگرش شما نسبت به جهان بیرون قدرتمندتر خواهد شد.

امبر

2014