اس ام اس های عاشقانه و احساسی آذر ماه 1393

پیامک و اس ام اس عاشاقنه آذر 93

http://upload7.ir/imgs/2014-11/82506577590378894728.jpg

اس ام اس های عاشقانه و احساسی آذر ماه 1393

پیامک و اس ام اس عاشاقنه آذر 93


بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟

مــــنــم ؛ درخــتـی کـه بـرگ هــایــش را ریــخــت تـا، تــــــو مـاه را از مـیـان شـاخـه هـایـش تـمـاشـا کـنـی

WWW.MUSIC3.BLOG.IR**** اس ام اس عاشقانه آذر 93 *** WWW.MUSIC3.BLOG.IR

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟

WWW.MUSIC3.BLOG.IR**** اس ام اس عاشقانه آذر 93 *** WWW.MUSIC3.BLOG.IR

دلم تقدیم آنکه به رسم جاده ها دور است،اما به رسم دل فاصله ای نیست

WWW.MUSIC3.BLOG.IR**** اس ام اس عاشقانه آذر 93 *** WWW.MUSIC3.BLOG.IR

نـمـی آیــی
و مـــن هــمـیـشـه گــمـان مـی کـنـم
دلـیـل تـمـام دلــشـوره هـای غــروب هـای ایـن شـهـر لـعـنـتـی
تـــو هــسـتـی

WWW.MUSIC3.BLOG.IR**** اس ام اس عاشقانه آذر 93 *** WWW.MUSIC3.BLOG.IR

دریــا و کــوه و آسـمـان را نــــه! جـــای خـــــــالـــی تـــو را تــمـاشـا مــیـکـنـم

WWW.MUSIC3.BLOG.IR**** اس ام اس عاشقانه آذر 93 *** WWW.MUSIC3.BLOG.IR

من عقابی بودم که نگاه یک مار
سخت آزارم داد
بال بگشودم و سمتش رفتم
از زمینش کندم
به هوا آوردم
آخر عمرش بود که فریب چشمش سخت جادویم کرد
در نوک یک قله آشیانش دادم که همین دل رحمی چه بروزم آورد
عشق جادویم کرد
زهر خود بر من ریخت
از نوک قله به زمین افتادم
تازه آمد یادم من عقابی بودم
بر فراز یک کوه آشیان خود را به نگاهی دادم

WWW.MUSIC3.BLOG.IR**** اس ام اس عاشقانه آذر 93 *** WWW.MUSIC3.BLOG.IR

مثل قالی نیمه تمام…ب دارم کشیده ای!!!یا ببافم…یا بشکافم…اول و آخر که به پای تو می افتم

WWW.MUSIC3.BLOG.IR**** اس ام اس عاشقانه آذر 93 *** WWW.MUSIC3.BLOG.IR

کویــــر… سـرگذشت دریاییست که به آفتـاب دل بسته بود

WWW.MUSIC3.BLOG.IR**** اس ام اس عاشقانه آذر 93 *** WWW.MUSIC3.BLOG.IR

کودک درونم هرچند بازیگوش باشد با احساس کسی بازی نمیکند

WWW.MUSIC3.BLOG.IR**** اس ام اس عاشقانه آذر 93 *** WWW.MUSIC3.BLOG.IR

اگـر گـفـتـی چـگـونـه مـی شـود مُـرده ای را زنـده کـرد ؟! فـرض کـن مـن مُـرده ام، حـالا بـخـنـد

WWW.MUSIC3.BLOG.IR**** اس ام اس عاشقانه آذر 93 *** WWW.MUSIC3.BLOG.IR

تمام غمهایت را به جان میخرم،تو فقط صدای خنده هایت را به کسی نفروش

WWW.MUSIC3.BLOG.IR**** اس ام اس عاشقانه آذر 93 *** WWW.MUSIC3.BLOG.IR

از ییلاق قشلاق دلت شعبه ی خزر شد چشمانم… لنگر بینداز ! می خواهم از بوسه هایت پیاده شوم.