فال روز چهارشنبه 28 آبان ماه 1393

فال 28 آبان 93 متولدین ماه ها

http://upload7.ir/imgs/2014-11/57620202783012403097.jpg

فال روز چهارشنبه 28 آبان ماه 1393

فال 28 آبان 93 متولدین ماه ها

متولد فروردین:

 

امروز شور و هیجانتان خیلی زیاد شده است و اگر نتوانید کاری هیجان انگیز انجام دهید ناراحت و ناامید خواهید شد. متاسفانه شما قبل از اینکه حتی بدانید چه هدفی دارید، باید کارهایی را انجام دهید که بتوانید کمی موتور خود را شارژ کنید. پس برنامه ریزی کردن قبل از اینکه تسلیم بشوید عاقلانه ترین کاری است که می توانید انجام دهید.

 

متولد اردیبهشت:

 

شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید که چه کاری را شما آنگونه که از شما انتظار می رفته به خوبی انجام نداده اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می کنید، استدلالهای شما محتملاً اینک به سوی نگرش منفی کشیده می شوند. از آنجایی که نگرشهای مثبت تر باید در یک یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی کنید تا زمانی که نتوانسته اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر کنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید.

 

متولد خرداد:

 

حالا که سیاره بخت تان یعنی بهرام جلوه گیری خود را تمام کرده است، شما با خودتان احساس خودمانی بودن می کنید!! شما امروز باید توانایی های غیر عادی داشته باشید تا بتوانید فراتر از افق دید خود را ببینید و حرف هایی که زده می شود را به طور دقیق بفهمید. اما تنها دانستن حقیقیت کافی نیست، شما باید بهش عمل هم بکنید. به جای اینکه برای تجزیه و تحلیل کردن به عقب برگردید فقط به مقصد فکر کنید و بعد با کارهایی که انجام می دهید به دنبال هدفتان بروید.

 

 

متولد تیر:

 

اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می توانید به خودتان خوش بگذرانید.

 

متولد مرداد:

 

امروز شما باید در رفتارتان بازنگری کنید و دلیلی برای اتکا کردن بر آرزوهایتان وجود ندارد. دنبال کردن رویاهایتان همیشه عاقلانه ترین کاری نیست که می توانید انجام دهید، اما هم اکنون این موضوع اهمیت بیشتری دارد. امروز در زمان حال حضور داشتن کار سختی است، برای اینکه شما به رفتارها و اعتقاداتی که پیش از این داشتید عادت کرده اید. در حالیکه گذشته تان را به منظور ساختن جایگاهی برای آینده ترک می کنید، نترس و جسور باشید.

 

متولد شهریور:

 

شما امروز وقتی به خرج و مخارجتان نگاه می کنید با واقعیت تلخی مواجه می شوید، برای اینکه فراموش کرده اید که بین درآمدتان و صورت حسابهاتان تعادل ایجاد کنید. اما شما می توانید با تمرکز داشتن این شرایط را اصلاح کنید. اما اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشید امکان دارد این اتفاق ساده تبدیل به یک مشکل واقعی شود.

 

متولد مهر:

 

شما امروز می خواهید مواظب تمام کسانی که می شناسید باشید، اما حقیقت این است که اگر این کار را بکنید دیگر نمی توانید به فکر خودتان باشید. فهمیدن اینکه رفتار احمقانه ای دارید سخت است، ولی وقتی هرچیزی که دارید را به دیگران می بخشید، لازم است که این موضوع را فهمید!! البته زیاد هم به خودتان سخت نگیرید، شما به زودی تعادل خود را باز می یابید.

 

متولد آبان:

 

بهتر است پروژه و طرح هایی که در سابق داشته اید و هنوز ناتمام هستند را به اتمام برسانید و بعدا برای کارهای جدیدتان تصمیمات جدیدی را بگیرید.زیرا در غیر این صورت به دلیل حجم بالای فعالیت های اخیرتان زحماتی را که برای پروژه های قبلی انجام داده اید و سختی هایی را که متحمل ﺁنها شده اید همه بی جواب می مانند.تصمیماتی را که اتخاذ می کنید سریعتر جامه عمل بپوشانید تا هر چه سریعتر به خواسته های قلبی تان برسید.

 

متولد آذر:

 

امروز اهداف بلند مدت تان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده اند، اما لزومی ندارد که آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یک برنامه یا کارهای معمولی در لیست فعالیت های روزانه تان صدق نمی کند. بلکه در مورد رویاهای خلاق و سازنده ای است که باعث می شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حرکت کنید.

 

متولد دی:

 

دیگران احساسات شما و خودشان را به آن اندازه که شما جدی می گیرید، جدی نمی گیرند. اگر که شما بخواهید به آنها بگویید که روششان اشتباه است بیشتر از شما فاصله می گیرند. سعی نکنید که با مجبور کردن دیگران به همفکری با شما آنها را زیر نظر بگیرید. قبول کردن تفاوتهای انسانها جهان متفاوتی برای شما به وجود می آورد.

 

متولد بهمن:

 

اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی توانید از وقت های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

 

متولد اسفند:

 

اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه تان می باشد در حال حرکت است، و می تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی تان برسید.

گردآوری: مجله اینترنتی زیگیل

منبع: پارس

منتشر کننده فال : WWW.MUSIC3.BLOG.IR