وصیت نامه خواننده پاپ کشورمون مرتضی پاشایی

وصیت مرتضی پاشایی قبل از مرگ

http://upload7.ir/imgs/2014-11/42994230926300407478.png

وصیت نامه خواننده پاپ کشورمون مرتضی پاشایی

وصیت مرتضی پاشایی قبل از مرگ


آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام مهمون خیلی زیبا و شنیدی | DOWNLOAD


گوشه ای از وصیت نامه مرتضی پاشایی

وصیت نامه مرتضى: من رفتم و همه شما عزیزان دلمو به بزرگیه خودش سپردم واسم دعا کنید و منو حلال کنید به جان تک تکتون با اینکه خداجونم بهم دستور رفتنو از خیلی قبلترها داده بود ازش خواستم گردن خودم با هر درد و رنجو عذابی که باشه با جون دل قبول میکنم فقط یکذره بیشتر بهم زمان بده تا با شماها عشقبازی کنم بخدا دیگه جسم خستم امانمو برید و نتونستم بیشتر ازین در کنارتون بمونم اما مطمئن باشید یکذره که استراحت کردمو خستگیم در رقت از خودش اجازه میگیرم که زود زود مهمون قلب تک تکتون باشم. دلم واستون تنگ میشه اما تورو خدا برای ارامش روحم دعام کنیدو هیچوقت بخاطر بردنم از خدا گله نکنید و منو جلوش سرافراز کنید مطمئن باشید من پیش خودش اسوده و راحتم و ملالی نیست جز دوری از شما عزیزانم خدایا چرااااااا


از نیلو (niloo) عزیز ممنونیم بابت همکاری در گرداوری این مطلب


بهترین مطلب و پست ایران انتخاب شد میخوایی ببینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کلیک کن اینجا


دانلود آهنگ من و تو آهنگ جدیدی از مرتضی پاشایی | برای دانلود کلیک کنید


دانلود آهنگ پخش نشده مرتضی پاشایی(آخرین آهنگ مرتضی پاشایی) | کلیک کنید



قهرمان کشتی جهان خود کشی کرد + عکس قهرمان کشتی | کلیک کنید

دانلود آهنگ عصر پاییزی مرتضی پاشایی | کلیک کنید


_______________________----------______________________

آهنگ یکی هست به سایت اضافه شد | کلیک کنید و دانلود کنید

_______________________----------______________________


اس ام اس های تسلیت درگذشت مرتضی پاشایی | کلیک کنید

دانلود آهنگ تو رفتی مرتضی پاشایی خیلی غمگین | کلیک کنید

×××××÷÷×××××××÷÷×××××

وایمکس چت | مکانی برای گفتگو و دردو دل و هم صحبتی با هم زبانان | کلیک کنید

×××××÷÷×××××××÷÷×××××


×××× میخواهید خاص باشید خیلی خیلی خاص ؟؟؟ | پس اینجا کلیک کنید ××××


آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام مهمون خیلی زیبا و شنیدی | DOWNLOAD