خبر های جدید زندانی شدن مایلی کهن آبان 93

علت زندانی شدن مایلی کهن

http://upload7.ir/imgs/2014-11/51447761101441057012.jpg

خبر های جدید زندانی شدن مایلی کهن آبان 93

علت زندانی شدن مایلی کهن


محمد مایلی کهن به زندان اوین منتقل شد

آن‌گونه که خبرگزاری «فارس» گزارش داده، محمد مایلی‌کهن، سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران، امروز سه‌شنبه (۲۰ آبان-۱۱ نوامبر) به زندان اوین تهران منتقل شده است به گزارش تهران پاتوق و نوشته‌ی این خبرگزاری، انتقال آقای مایلی‌کهن به زندان اوین پس از مراجعه‌ی او به کلانتری بازار تهران در ارتباط با شکایت علی دایی صورت گرفته است.این خبرگزاری نوشته که هنگام ترک کلانتری، مایلی‌کهن اصرار داشت که ماموران به وی دستبند بزنند، اما آن‌ها این کار را انجام ندادند.

پیش از این در روز پنجم آبان‌ماه، عسگری‌ پیش‌بین، وکیل علی دایی با اعلام تایید حکم محکومیت ۴ ماه حبس و ۱۰۰ هزار تومان جریمه‌ی نقدی مایلی‌کهن در شعبه‌ی ۳۴ دادگاه تجدیدنظر استان تهران، گفته بود که این رأی به دادگاه شعبه ۱۰۵۷ ارسال شده تا مایلی‌کهن برای اجرای حکم فراخوانده شود.

به دنبال آن بود که شماری از چهره‌های شناخته‌شده‌ی ورزش و سینما و موسیقی در ایران، با انتشار نامه‌ای سرگشاده خواهان آن شدند تا علی دایی از شکایت خود صرف‌نظر کند و دو طرف به دعوای چندساله‌ی میان خود خاتمه دهند.

خداداد عزیزی، کریم باقری، احمدرضا عابدزاده، نیکی کریمی، مهرداد می‌ناوند، محمد خاکپور، مهدی مهدی‌کیا، علیرضا منصوریان، جلال پیشواییان، سعید کنگرانی، مهران غفوریان، سام درخشانی، کامبیز دیرباز، پرستو گلستانی، فاطمه گودرزی، و پژمان بازغی از جمله ده‌ها امضاکننده‌ی این نامه بودند.

خبر زندانی شدن مایلی کهن آبان 93

محمد مایلی کهن امروز با دستبند به زندان اوین منتقل شد.

این پیشکسوت فوتبال امروز در حالی که دستبند بر دست داشت به اوین منتقل شد. البته مامور کلانتری نمی خواست به او دستبند بزند اما مایلی کهن به او گفت که این کار را انجام دهد و درنهایت این چهره سرشناس فوتبال ایران با دستبند به زندان اوین منتقل شد.

خبر زندانی شدن مایلی کهن آبان 93

ناراحتی شدید عابدزاده از زندانی شدن مایلی‌کهن

خبر رسیده احمدرضا عابدزاده وقتی خبر زندانی شدن مایلی کهن را شنید بسیار ناراحت شد و قصد داشت خودش را به مایلی کهن برساند و او را از این کار منصرف کند.

به گزارش تهران پاتوق، از آنجایی که مایلی کهن این حرکت را بسیار ناگهانی انجام داد همه دوستانش غافلگیر شدند و نتوانستند مانع این کار شوند.

ناصر فریادشیران با تایید این خبر، به بانک ورزش گفت: خیلی از دوستان مایلی کهن قصد داشتند روزی که قرار است او به زندان برود مقابل اوین تجمع کنند اما این موضوع خیلی ناگهانی اتفاق افتاد و حاجی حتی به خانواده اش و نادر فریادشیران اطلاع نداده بود.

وکیل‌مدافع علی دایی گفت: در صورتی که مایلی‌کهن عذرخواهی کند، علی دایی به او رضایت می‌دهد.
خبر زندانی شدن مایلی کهن آبان 93
به گزارش تهران پاتوق به نقل از خبرگزاری ایسنا: عسگری پیش‌بین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا صحت دارد که علی دایی گفته در صورت اظهار ندامت مایلی‌کهن، به او رضایت می‌دهد؟ گفت: بله، ما همیشه آمادگی این موضوع را داشته‌ایم. ایشان اگر عذرخواهی کنند آقای دایی رضایت می‌دهند منتهی متاسفانه ایشان تاکنون نه تنها این کار را نکرده‌اند، بلکه بر مبنای رویه قبلی خود جلو رفته‌اند.وی ادامه داد: ما فکر نمی‌کردیم ایشان کار را به جایی برساند که بحث زندان مطرح شود. ما گمان می‌کردیم مانند دفعات قبلی کسی را واسطه می‌کنند یا مانند وقتی که آقای دایی سرمربی تیم ملی شده بودند، به مغازه آقای دایی رفته بودند و در برنامه تلویویزنی عذرخواهی کردند، این بار هم اظهار ندامت می‌کنند.وکیل مدافع علی دایی گفت که موکلش واقعا دنبال این نبوده که مایلی‌کهن را زندانی کند.وی در پاسخ به این سوال که آیا طبق صحبت‌های علی پروین تلاشی برای اخذ رضایت از علی دایی نشده است؟ گفت: فعلا در حد حرف است و حداقل تاکنون کسی با من که در این خصوص تام‌الاختیار هستم بحثی نکرده است، البته برخی از دوستان از بعد تبلیغی حرف‌هایی زده‌اند اما ما فعلا چیزی ندیده‌ایم.

پیش‌بین درباره جزئیات انتقال مایلی‌کهن به زندان، گفت: ایشان را از دادسرا خواسته بودند و من را هم خواسته بودند که اگر او نیامد حکم جلب بگیریم، ولی ما پیگیری نکردیم و ایشان هم خودش را معرفی کرده بود.

خبر زندانی شدن مایلی کهن آبان 93

سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران بعد از قطعی شدن حکم دادگاه تاکید کرد حتی درصورت گذشت شاکی پرونده باز هم به زندان خواهد رفت.
به گزارش تهران پاتوق به نقل از خبرگزاری آنا: محمد مایلی کهن که از سال‌ها پیش با علی دایی بر سر مسائل فنی و غیر فنی دچار اختلاف شده است این‌بار با شکایت دایی از سوی دادگاه انقلاب به چهار ماه حبس تعزیری محکوم شد،‌ البته در گذشته نیز دایی یک بار حکم جلب وی را از دادگاه گرفته بود که در آن دوره با وساطت پیشکسوتان فوتبال قائله ختم به خیر شد و سرمربی سابق پرسپولیس از شکایت خود صرف نظر کرد اما این‌ بار موضوع کاملا متفاوت است و دوطرف قصد ندارند تا از مواضع خود عقب نشینی کنند.محمد مایلی‌کهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌درباره حکم دادگاه تجدید نظر عنوان کرد:‌ از ابتدا هم نمی‌خواستم بعد از حکمی که دادگاه برایم تعیین کرد اعتراض کنم و به دوستان گفتم نیازی به تجدید نظر در رای دادگاه نیست اما به درخواست آنها در روز آخرین روزی که برای تجدید نظر مهلت داشتیم در این زمینه اقدام کردم.وی ادامه داد: سرانجام حکم دادگاه تجدید نظر نیز همان حکم قبلی بود و اکنون ۴ ماه زندان تعزیری برایم قطعی شده است که این رای دادگاه نیز به زودی اجرا خواهد شد.خبر زندانی شدن مایلی کهن آبان 93

وی افزود:‌ نه تنها از صدور این رای ناراحت نیستم بلکه با خوشحالی منتظر اجرای حکم هستم و مطمئن باشید این بار خودم می‌خواهم تا رای دادگاه درباره من اجرا شود.

مایلی‌کهن در واکنش به این موضوع که دایی در اظهارنظری عنوان کرده است این‌ بار از مواضع خود پا پس نمی‌کشد به آنا گفت: همانطور که گفتم این بار هر اتفاقی که رخ دهد باز هم به زندان می‌روم و نیازی به گذشت آقایان نیست زیرا حتی اگر آنها از حکم دادگاه منصرف شوند من از این حکم نمی‌گذرم و به زندان خواهم رفت.

سرمربی اسبق تیم ملی عنوان کرد: از ابتدا هم قرار بود این اتفاق رخ دهد و به همه گفته بودم که این بار تا آخرین لحظه پای حرف خود خواهم ایستاد حتی اگر کار به زندان رفتن من بینجامد. به هر حال این موضوع اتفاق افتاده استو من آماده حضور در زندان هستم.

واکنش خداداد عزیزی به زندانی شدن مایلی کهن
خبر زندانی شدن مایلی کهن آبان 93
سایت تهران پاتوق :به گزارش مشرق، خداداد عزیزی درباره انتقال محمد مایلی‌کهن به زندان اوین به دلیل شکایت علی دایی گفت: واقعیت این است که من و نعیم سعداوی به همراه سایر بازیکنانی که شاگردان محمد مایلی‌کهن بودیم، کمپینی درست کردیم که مشکلات بین مایلی‌کهن و علی دایی را حل کنیم. در این کمپین، تعدادی از هنرمندان از جمله رضا عطاران، الناز شاکردوست، زیبا بروفه و … اعلام آمادگی کردند تا به هر روشی که شده دایی و مایلی‌کهن فارغ از اینکه چه کسی مقصر است، کوتاه بیایند.وی افزود: شب گذشته هم با مایلی‌کهن و هم با دایی صحبت کردم ولی هر کدام دلایل خاص خودشان را داشتند و کوتاه نیامدند و متاسفانه شنیدم که امروز مایلی‌کهن به زندان منتقل شده است. با صحبت‌هایی که با دایی انجام دادم، نتوانستم خودم را جای او بگذارم. دایی به من گفت، اگر یک نفر ۳ بار علیه تو صحبت کند، ساکت می‌نشینی؟بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: مایلی‌کهن هم دلایل خاص خودش را داشت. بنابراین به نتیجه‌ای نرسیدیم و اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد. البته در فوتبال ما خیلی وقت است که اتفاق خوب نمی‌افتد ولی رفتن مایلی‌کهن به زندان اصلا کار قشنگی نبود.

عزیزی تصریح کرد: این اتفاق در رسانه‌های خارجی بازتاب خوبی نخواهد داشت. نمی‌دانم چرا مایلی‌کهن اصرار داشت که خودش را معرفی کند. زمانی که مایلی‌کهن به زندان نرفته بود، کاری نتوانستیم انجام دهیم، وای به حال الان که او خودش به زندان رفته است.