هر زمان که در جوامع تکنولوزی خبری از ریزپزدازنده ها میشود سازندگان با افتخار اشاره ای به تولیدات گذشته خود دارند که مربوط به نانومترها میشود.

برای آشنایی کامل با این نوع پردازنده ها به ادامه مطلب مراجعه کنید...

اگر به مباحث پردازنده ها علاقه دارید و کنجکاوید که بدانید چگونه این پردازنده ها از نوع برترین هستند خوب است که اول به عملکرد آنها توجه فرمایید که پگونه با بالاترین عملکرد سرویس دهی میکنند و در اجرای بازی های نفس گیر کمک میکنند البته فرایند تلخ خالی شدن باتری هم به این پردازنده ها و میزان انرژی انها بر میگردد.

 

  در اصل و به طور کلی یک ریزپردازنده چیزی بیشتر از یک دسته لایه کنارم چیده شده بیشتر نیست که هر کدام ازمواد خاص خود درست شده اند

انباشته سازی این پردازنده ها به شیوه های خاص به ما نشان میدهد که اجزای مختلف الکتریکی و الکترونیکی که با پردازنده ها کار میکنند به یک بحران تبدیل شده اند  این اجزا  الکترونیکی شامل خازن ها مقاومت ها و تزانزیستورها میشوند.

 

این اجزا چنان کوچک و ریز هستند که شما نیاید انتظار زیادی برای دیدن آنها داشته باشید که با یک جسم منسجم بزرگ روبرو شوید در واقع این اجزا میکروسکوپی هستند که در یک سری بخش ها و شبکه های مربعب مانند یک سوییچ  و تغییرات خاموش و روشن کار میکنند  فاصله بین اجزا در واقع چیزی حدود یک میلیاردمتر محاسبه میشود که البته فاصله بر حسب ویژگی متفاوت است.

 

 

 حالا زمانی که شما میخواهید برای خرید به فروشگاه گوشی بروید اپر فروشنده نام پردازنده های زیر را برد شما میتوانید بر اساس موارد و توانایی آنها بهترین را انتخاب کنید.

 

پردازند qualcomm snapdragon 810

پردازنده805 qualcomm snapdragon

پردازندapple a8