متن ها و جملات جالب و خنده دار و خفن

اس ام اس خنده دار

sms joke

سخت ترین کار تو دوران دانش آموزی

خوردن نارنگی زیر میز بود!

لامصب بوش تا دفتر میرفت :|

نوستالوژی دهه شصتی ها

برای مشاهده کامل اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید...

اس ام اس خنده دار

sms joke

سخت ترین کار تو دوران دانش آموزی

خوردن نارنگی زیر میز بود!

لامصب بوش تا دفتر میرفت :|

نوستالوژی دهه شصتی ها

اس ام اس خنده دار

sms joke

مورد داشتیم

پسره تو صف نونوایی از دختره پرسیده چند نفر جلوی شما هستند؟

دختره گفته:

دو تا خواهر بزرگتر از خودم هستند

ولی من برای ازدواج مشکلی ندارم، ما اصلا از این رسمها نداریم!


اس ام اس خنده دار

sms joke

پسر: عزیزم ماشینم رو فروختم!

دختر: از اولشم مى دونستم دوسم نداری،باى!

پسر: اخه خواستم بگم یه بهترش رو گرفتم!

دختر: نفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس من کیه؟

اس ام اس خنده دار

sms joke

کودکی گل فروش با صدای عاجزانه التماسم کرد گل بخر

گفتم: برای کی؟

گفت: برای هدیه دادن به عشقت!

گفتم: اگر عشقم به عشقش هدیه داد چی؟!

لحظه ای سکوت کرد

و گفت: بگو پول ندارم دیگه چرا گو*ه فلسفی میخوری