مداحی های مخصوص اربعین 93

دانلود جدیدترین مداحی های مخصوص اربعین حسینی

http://upload7.ir/imgs/2014-11/30855637352701746231.jpg

مداحی های مخصوص اربعین 93

دانلود جدیدترین مداحی های مخصوص اربعین حسینی


« مداحی های اربعین حسینی »

اربعین ۹۲

۱٫ حاج محمود کریمی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ دل گرفته گرفتار زینب کبری (جدید، روضه)
۵,۳۴۲ ۰:۰۷:۲۹
۲ صدای زینت افلاک کبریا (جدید،روضه)
۴,۷۱۱ ۰:۰۶:۳۵
۳ هر آنکه سر بگذارد (جدید، روضه)
۱۱,۶۰۴ ۰:۱۶:۲۳
۴ هر کجا گریه کردم (جدید، زمینه)
۷,۷۸۴ ۰:۱۰:۵۷
۵ عزیز دل و جان خواهر منم (جدید، واحد)
۲,۹۶۲ ۰:۰۴:۰۶
۶ زینب آمد به کربلا با آه سوزان (جدید، واحد)
۳,۵۷۲ ۰:۰۴:۵۸
۷ من یار را تقدیم کردم (جدید،شور)
۳,۵۱۱ ۰:۰۴:۵۲

۲٫ حاج میثم مطیعی و حاج امیر عباسی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ روضه رسیدن جابر به کربلا (جدید، روضه)
۱۹,۴۶۵ ۰:۲۰۴۰
۲ خبر میاد جابر آمد (جدید،زمینه ، برادر وحید نادری)
۹,۰۹۰ ۰:۰۹:۳۶
۳ به صحرای بلا با اشک دیده (جدید، نوحه ، حاج امیر عباسی)
۶,۷۸۶ ۰:۰۷:۰۹
۴ کاروان باز آمد از شام بلا (جدید، نوحه ، حاج امیر عباسی)
۶,۴۰۵ ۰:۰۶:۴۴
۵ چون علوی میمیریم ، مرتضوی میمیریم  (جدید،شور ، برادر وحید نادری)
۶,۱۰۵ ۰:۰۶:۲۵

 

۳٫ حاج سعید حدادیان

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ زندگی بعد تو عذابه (روضه)
۸,۵۵۱ ۰:۰۹:۰۲
۲ همین جا بود بوسه گرفت (روضه)
۷,۹۶۵ ۰:۰۸:۲۴
۳ من عادتم شده هر روز برای تو (زمینه، محمدحسین حدادیان)
۱۰,۴۵۷ ۰:۱۱:۰۴
۴ خدا میدونه روز و شب (شور، محمدحسین حدادیان)
۳,۴۹۱ ۰:۰۳:۳۸
۵ مونده به قبر تو نگاه من (واحد، محمدحسین حدادیان)
۵,۲۶۲ ۰:۰۵:۳۱
۶ ای مهر تو نوازش یا حسین (سنگین)
۷,۵۸۹ ۰:۰۸:۰۰
۷ اومدم با تو بگویم (سنگین)
۳,۶۱۱ ۰:۰۳:۴۶
۸ تو کار دنیا زینبت حیرونه (شور، محمدحسین حدادیان)
۶,۶۱۰ ۰:۰۶:۵۸
۹ ذکر حسین (شور، محمدحسین حدادیان)
۹,۴۵۳ ۰:۱۰:۰۰
۱۰ ثارالله انت فی قلبی اباعبدالله (تک، محمدحسین حدادیان)
۱۶,۰۹۶ ۰:۱۷:۰۵

۴. حاج رضا بذری

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ روضه ظهر اربعین (روضه)
۸,۶۷۹ ۰:۲۴:۴۱
۲ برگشتم ولی چه برگشتنی (زمینه)
۱,۷۲۸ ۰:۰۴:۵۴
۳ آی روزگار میبینی روز و حال من (واحد)
۳,۲۰۰ ۰:۰۹:۰۵
۴ حرم از راه دور آمد (واحد)
۲,۴۷۳ ۰:۰۷:۰۱
۵ حسرت دیرینه ام کرببلا حسین (واحد)
۱,۳۴۰ ۰:۰۳:۴۸
۶ دل و جان در گرو حضرت جانان داریم (واحد)
۴۷۴ ۰:۰۱:۲۰
۷ دلم گرفته دلی که بی تابه (شور)
۲,۳۱۱ ۰:۰۶:۳۴
۸ کرببلا کرببلا وای (شور)
۱,۴۰۰ ۰:۰۳:۵۸

 

اربعین ۹۱

۱٫ حاج محمود کریمی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ شور تو در سرم افتاد (جدید، روضه)
۳,۵۷۲ ۰:۱۲:۱۰
۲ روضه روز اربعین (جدید،روضه)
۴,۰۵۱ ۰:۱۳:۴۸
۳ ابی عبدالله حسین (جدید، نوحه)
۳,۴۰۵ ۰:۰۹:۴۰
۴ باز هم زار و حزینه زینبم (جدید، واحد)
۱,۲۱۲ ۰:۰۳:۲۵

۲. حاج امیر عباسی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ از عشق تو دلای دیوونه… (جدید، نوحه)
۱,۴۷۹ ۰:۰۴:۱۰
۲ حسین وای حسین وای (جدید، شور)
۱,۰۷۸ ۰:۰۳:۰۲
۳ یک اربعین غریبی و مصیبت و… (جدید، واحد)
۱,۶۱۲ ۰:۰۴:۳۳
۴ برادر برای تو مهمان رسیده (جدید، زمینه)
۳,۰۱۶ ۰:۰۸:۳۳
۵ اگر نامحرم نبود (جدید، روضه)
۹۹۲ ۰:۰۲:۴۹

 

۳٫ حاج عبدالرضا هلالی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ الله الله من شیب الخضیب (زمینه)
۵,۲۳۸ ۰:۱۱:۰۰
۲ چی اومد بعد تو بر سرم (شور)
۵,۳۷۶ ۰:۱۱:۱۸
۳ دم آخر به یاد تو زیارت نامه میخونم (واحد)
۵,۲۴۰ ۰:۱۱:۰۰
۴ چهل روز است میخوانم حسین جان (سنگین)
۵,۲۳۳ ۰:۱۰:۵۹
۵ جنت حسین (سنگین)
۵,۲۲۹ ۰:۱۰:۵۹
۶ سر میدم پای قولم میمونم (شور)
۵,۲۹۹ ۰:۱۰:۵۹

 

۴. حاج مجید بنی فاطمه

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ دلبسته ام مرا ز سر خویش وا مکن (مناجات)
۴,۹۵۴ ۰:۰۶:۵۶
۲ ابری شدم به نیت باران شدن فقط (روضه)
۲,۷۱۷ ۰:۰۳:۴۵
۳ فکری برای پر زدن بال من کنید (روضه امام حسن (ع))
۳,۱۶۵ ۰:۰۴:۲۳
۴ دستی که با تمام قدرت بلند شد  (روضه امام حسن (ع))
۲,۵۱۴ ۰:۰۳:۲۷
۵ بارون اشک زینب (زمینه)
۲,۱۰۵ ۰:۰۲:۵۲
۶ معشوق رؤیای لیلا (شور)
۵,۷۵۵ ۰:۰۸:۰۴
۷ بارون نمیزنه اینجا (شور)
۳,۲۴۴ ۰:۰۴:۳۰
۸ جلوی چشم ترش موج نزن آب فرات (واحد)
۱,۲۲۱ ۰:۰۱:۳۷

 

۵. حاج مهدی سلحشور

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ صلی الله علیک یا ابا عبدالله (روضه)
۵,۶۵۹ ۰:۱۱:۵۴
۲ چه حالی داشتم (روضه)
۱,۰۰۳ ۰:۰۱:۵۸
۳ حسین وای وای اخ المظلوم (زمینه)
۴,۵۱۰ ۰:۰۹:۲۷
۴ چهل شب تلخ و چهل منزل (واحد)
۳,۴۲۸ ۰:۰۷:۰۸
۵ لک لبیک ابا عبد الله (سنگین)
۲,۳۶۹ ۰:۰۴:۵۳
۶ ذکر حسین (شور)
۴,۴۶۹ ۰:۰۹:۲۲
۷ کرببلا بسم الله (شور)
۱,۰۳۱ ۰:۰۲:۰۱
۸ ما منتظر ماندیم و طی شد روزگار (مناجات)
۳,۹۷۹ ۰:۰۸:۱۹

 

اربعین ۹۰

۱٫ حاج محمود کریمی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ وقتی که دست تو روی سرم میاد
۱,۱۱۴ ۰:۰۳:۳۹
۲ اربعینی از تو جدا مانده
۳,۴۱۸ ۰:۱۱:۳۸
۳ راه محبین علی روشن است (در مورد شهید احمدی روشن)
۱,۴۴۰ ۰:۰۴:۰۴
۴ نگاه گریه داری داشت زینب
۲,۷۲۹ ۰:۰۹:۱۷
۵ چهل روزه که دارم میمیرم برات
۳,۵۷۱ ۰:۱۲:۱۰
۶ خواهر نگو خاکستر خواهر می آید
۱,۲۰۵ ۰:۰۳:۲۴
۷ درد ها می چکد از حال و هموای سفرش
۲,۴۵۷ ۰:۰۶:۵۸
۸ یه عده می دونی کجا؟ یه عده حالا کربلا
۲,۹۳۰ ۰:۰۸:۱۹
۹ از امام این به چه منوال گذشت
۹۹۵ ۰:۰۲:۴۸

۲. حاج سید مهدی میرداماد

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ مرغ دلم بسمل بی بال بود
۳,۴۵۰ ۰:۰۹:۴۷
۲ چهل روزه که تو ماتم تو عزادارم
۱,۴۰۶ ۰:۰۳:۵۹
۳ هر آنچه از من خواستی با کاروان آورده ام
۱,۲۹۸ ۰:۰۳:۴۰
۴ میرسد از راه ولی آه
۱,۸۷۵ ۰:۰۵:۱۹

۳. حاج عبدالرضا هلالی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ الیوم یوم الاربعین
۲,۲۸۰ ۰:۰۶:۲۸
۲ اربعینه سر خاکِ روضه خون خواهرته
۱,۹۲۹ ۰:۰۵:۲۸

 

۴. کربلایی ابراهیم رحیمی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ یه اربعین گذشته و اون شبای بی سپیده
۱,۶۵۲ ۰:۰۴:۴۲

 

اربعین ۸۹

۱٫ حاج محمود کریمی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ ای برادر قیام کن از خاک
۳,۰۱۹ ۰:۰۹:۱۸
۲ دست و پایم کبود چشم تار و
۳,۰۵۷ ۰:۱۰:۲۴
۳ گرچه سرتاسر سفر بک سر از یک قافله…
۳,۰۳۸ ۰:۰۹:۵۱
۴ ناز و مهر،مهر ورزان از نگاه زینب است
۱,۰۱۸ ۰:۰۴:۱۹
۵ عشق اگر عشق است سر گردان راه زینب است
۴,۴۲۶ ۰:۱۸:۵۲
۶ اگر چه پای فراق تو پیرتر گشتم مرا ببخش
۴,۰۴۰ ۰:۱۷:۱۳
۷ شمع دلم بی سر شده
۴,۹۰۲ ۰:۲۰:۵۳
۸ تو امام آل پیغمبر دختر فاطمه عالمه‌ی مادری
۱,۶۸۶ ۰:۰۷:۱۰
۹ اگر چه شعله کشیدی تمام هستم
۱,۷۴۸ ۰:۰۷:۲۶
۱۰ با یاد و یاس و لاله دارم یه دنیا ناله
۳,۰۳۵ ۰:۰۹:۴۶
۱۱ باور نمی‌کنم که رسیدم کنار تو
۲,۰۴۵ ۰:۰۷:۴۶
۱۲  ای شمس دلبری ای روح سروری  ای عشق مادری
۹۵۸ ۰:۰۲:۴۳

 

۲٫ محمد طاهری

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ شعر و روضه
۳,۴۷۶ ۰:۰۴:۱۲
۲ منو جدا شدن از کوی تو خدا نکند
۲,۷۵۸ ۰:۱۳:۴۶
۳ حسین جان ز راه دور آمد زینب
۵,۱۶۳ ۰:۲۸:۲۷
۴ صلی الله علی الباکین علی الحسین
۵,۱۵۸ ۰:۱۲:۵۹

 

۳. عبدالرضا هلالی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ شعر و روضه
۳,۴۷۶ ۰:۰۹:۵۲
۲ یا ابن زهرا مولا
۲,۷۵۸ ۰:۰۷:۴۹
۳ یا حبیبی یا حسین نورعینی یا حسین
۵,۱۶۳ ۰:۱۱:۰۰
۴ اگر چه غصه دارد آه دارد
۵,۱۵۸ ۰:۱۰:۵۹
۵ ذکر حسین
۵,۱۵۵ ۰:۱۰:۵۹
۶

وسط سینه من نوشته بین‌الحرمین


۵,۱۸۵ ۰:۱۱:۰۳

 

اربعین ۸۸

۱٫ حاج محمود کریمی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ ای برادر عباس، چشمای تو روشن
۹۹۴ ۰:۰۴:۱۲
۲ با هر غم بغض گلوم را خوردم
۲,۱۵۴ ۰:۰۹:۰۹
۳ سر مزار خودم و غریب می خوانم
۶۲۱ ۰:۰۲:۳۶

 

۲٫ حاج محمدرضا طاهری

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ به غم تو من دچارم
۲,۳۴۹ ۰:۰۹:۵۹
۲ ای برادر ای حسین سر بریده
۳,۲۷۵ ۰:۱۳:۵۵
۳ کاش از داغت میمردم ای برادر
۱,۱۱۴ ۰:۰۴:۴۲
۴ امروز اربعین، دنیا دل غمین
۱,۴۷۳ ۰:۰۶:۱۴

 

۳. حدادیان

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ ای برادر از سفر رنج و محن آورده ام (حاج سعید)
۱,۹۲۰ ۰:۰۸:۰۹
۲ کرب و بلا من دختری حزینم (محمدحسین)
۲,۲۰۴ ۰:۰۹:۲۲
۳ یا اخا سوغاتی از بازار شام آورده ام (محمدحسین)
۱,۱۵۹ ۰:۰۴:۵۵

 

۴. احمد نیکبختیان

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ یک اربعین بی حسین به سینه و سر می زنم
۲,۷۷۹ ۰:۱۱:۴۹

 

۵٫ حسین سیب سرخی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ با قلب بشکسته با پیکری بی جان
۱,۴۹۹ ۰:۰۶:۲۱
۲ سلام برادر عزیز خواهر
۲,۴۱۱ ۰:۱۰:۱۴

 

۶. هلالی و شعبانی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ خدارا شکر می گویم برادر (شعر)
۲,۲۵۸ ۰:۰۶:۲۱
۲ یه اربعین بی تو دارم میمیرم
۲,۱۷۱ ۰:۱۰:۱۴
۳ ابی عبدلله سالار زینب (هلالی، عربی)
۲,۴۶۲ ۰:۱۰:۱۴

 

اربعین ۸۷ و ماقبل

 

۱٫ حاج محمود کریمی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ رسیده ام به مزارت، نه بر مزار خودم – روضه (سال ۸۷)
۲,۵۶۵ ۰:۱۰:۵۵
۲ خواهرت رسیده، با قد خمیده (سال  ۸۷ – شعر و روضه)
۲,۸۳۵ ۰:۱۲:۰۴
۳ باور نمی کردم بعد تو زنده بمونم (سال ۸۷)
۲,۰۷۲ ۰:۰۷:۰۳
۴ رسیده ام به مزارت، نه بر مزار خودم (سال ۸۷)
۳,۱۵۵ ۰:۱۳:۲۶
۵ میان سرخی سینه افق ها، دربین وسعت دیدگان صحرا (سال ۸۶)
۹۷۸ ۰:۰۴:۰۹
۶ تویی که بین تمومی دنیا راز دلم رو می دونی
۷۴۵ ۰:۰۲:۳۲
۷ شهاب روشن آسمون رسیده ، نسیمی از بهشت بر زمین وزیده
۹۸۹ ۰:۰۳:۲۲
۸ غم دل کجا ببرم،نه تو اون حسین منی، نه من زینب تو
۱,۰۴۳ ۰:۲:۵۸
۹ ای برادر پاشو خواهرت رسیده
۱,۸۷۰ ۰:۰۳:۰۵
۱۰ عربی
۱,۱۳۷ ۰:۰۳:۱۴
۱۱ ستر ناموس نبوت چون حجاب زینب است
۹۷۹ ۰:۳:۲۰
۱۲ گفت برخیز و بیا تا به زیارت برویم روضه
۱,۳۴۴ ۰:۰۳:۲۲
۱۳ چرا رنگ لبت چون ارغوان است
۱,۶۶۷ ۰:۰۴:۰۴
۱۴ ناله ی یا فاطمه در حرم افتاد، وای وای وای وای علم افتاد
۷۹۵ ۰:۲:۴۲
۱۵ می آید یارم منزل به منزل، از دل صحرا کاروان دل
۲۰۳ ۰:۰۱:۲۱
۱۶ بی یار و یاور در دل صحرا، کاروانی بی پناه
۷۰۸ ۰:۰۶:۰۱
۱۷ جنگیدم به نفس های آتشینم
۱,۵۴۹ ۰:۱۱:۴۷
۱۸ حاجتی نیست کسی سفره ی دل باز کند – روضه
۸۰۶ ۰:۰۶:۵۲
۱۹ چشمای بی خواب آوردم
۷۱۷ ۰:۰۶:۰۶
۲۰ عمه سادات بی قراره غصه و غم هاش بی شماره
۲,۳۵۹ ۰:۱۳:۲۴

 

۲٫ حدادیان و نیکبختیان

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ آمده زینب از اسارت (سال ۸۷)
۳,۷۵۹ ۰:۱۶:۰۰
۲ خدای عشقی و عشق خدایی (سال ۸۷)
۲,۹۹۴ ۰:۱۲:۴۴
۳ وای وای دل زینب پریشونه (سال ۸۷)
۲,۴۵۱ ۰:۱۰:۲۶

 

۳٫ محمد رضا طاهری

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ روضه اربعین
۴,۹۲۰ ۰:۲۷:۵۷
۲ می سوزم با یاد غربت تو – شعر
۲,۸۰۵ ۰:۱۵:۵۵
۳ ای برادر خیز از راه اسارت آمدم
۲,۰۱۱ ۰:۰۸:۳۳

 

۴٫ منصور ارضی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ ای سلاله ی زهرا، خوش آمدی بابا
۵۸۴ ۰:۰۸:۰۰

 

۵٫ روح الله بهمنی

ردیف

موضوع

پخش

اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ قافله غربت و غم، رسیده باز به کربلا
۷۸۵ ۰:۰۶:۴۰
۲ می رسد به گوشم صدای کاروان غربت (ورودیه)
۵۸۳ ۰:۰۴:۵۶

 

۶٫ حسین سیب سرخی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ گمانم کربلا شد عمه نزدیک
۳۶۱ ۰:۰۴:۵۲
۲ بر دلم دارم شراره از غم دوری دلبر
۴۸۵ ۰:۰۶:۳۹

 

۷٫ عبدالرضا هلالی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ تیره شد ابر بهاره
۷۲۲ ۰:۰۶:۰۸

 

۸٫ مهدی اکبری

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ حسین ای عشق مادر
۳۲۲ ۰:۰۲:۳۹
۲ به دردم هیچ مرهم نیست ، امیدی بر حیاتم نیست
۱,۵۷۹ ۰:۰۸:۵۸
۳ مگه آدم بدا عاشق نمی شن
۱,۱۲۳ ۰:۰۶:۲۲
۴ قبرت  تو قبرا محشره
۳۳۹ ۰:۰۱:۲۶

 

برای دانلود کردن مرثیه ها، روی آیکون  کلیک کنید